dimecres, 6 de juny del 2018

Les colònies de l'Alba i l'Eloi.

LES COLÒNIES ( LOS SIN NOMBRE)
Abans de anar de colònies vem estudiar els mapes de la garrotxa, pla de l’estany i també Vallès oriental, les seves comarques,
els relleus, el clima que te i també un  vídeo sobre els volcans.

1r dia:

A l'autobus vem estar 1:30. al arribar vem  esmorzar i quan vem acabar de esmorzar vem anar a la pista i els monitors es
van presentar. vem anar a veure les habitacions eren molt grans. Desprès teníem uns grups preparats. De la nostra classe
(4tb) hi havia la Ariadna R,  L’Ot i el Marc R.

aquest es el nostre grup

Vam dinar  llenties i hamburguesa amb patates i de  postres plàtan. Desprès vam fer hípica vam parar per  berenar i
vam fer tir amb arc ens va agradar molt. Vam fer estona lliure i si volies podies dutxar-te. Desprès vam sopar crema de
carabassó i anelles de peix i de postres iogurt de maduixa que estava molt bo. Al acabar vem fer un joc de nit cada grup
anava amb el seu monitor i el teu grup  tenia que buscar objectes i quan tenies tots tenies que fer una obra, un rap, una
cançó, una historia, unes endevinalles… Llavors vem anar a dormir. BONA NIT !

2n dia

Ens vem llevar, desprès vem esmorzar cereals i un croasant, vem jugar fins que va vindre el autobús per anar a la fageda,
ens van ensenyar les cases i la fabrica de iogurts i la de melmelada també. Ens van deixar provar iogurts i crema.
Quan vem acabar vem anar a la bosc de faig i ens va ploure, després vem tornar a la casa de colònies i vem dinar el pícnic
que teníem preparat. Vem dinar: espirals, tall arrebossat i de postres poma quan vem acabar vam fer un show i el Ot i jo
(l’Eloi) vem fer un ball de break danse, desprès vem fer uns jocs. El primer era petar un globus amb la panxa. El segon era
que tenies que ballar i quan es parava tenies que fre una pose sexi. el tercer joc era 6 persones els ulls tapats i tenien que
endevinar qui tenia davant el quart i ultim joc era que la primera persona que es menges el yogur sense les mans guanyava.
desprès de aquests jocs vem fer la disco de cançons hi havien echame la culpa  vamos a la playa i moltes mes. Quan vem
acabar de fer la disco vem anar tots a dormir. BONA NIT

3 dia:

Ens vam llevar i vam anar a esmorzar:
Llet i cereals podem triar llet sola o amb colacao i també torrada amb mantega i melmelada de préssec o de maduixa i si
volem un suc. Al acabar d’esmorzar vem fer la motxilla. Vem fer orientació quan vem acabar v   vem fer: una carrera de
sacs,tren de pedra paper i tisora i bola de foc. Quan vem acabar vem dinar, arrós amb tomàquet botifarra i de prostre gelat
de vainilla i xocolata. Va vindre l’auto bus vam marxar a l’escola.

Ens ho vem passar genial. Van cansar però les millors de totes les colònies que em fet!