dimarts, 5 de juny del 2018

Les colònies de l'Anna i la Laia.

DE COLÒNIES A CAN XALIÓ

El dia 21,22 i 23 ens vam anar de colònies i aquesta va ser tota la nostre experiència:

Abans d’anar-nos de colònies vam treballar sobre el relleu, el clima, els volcans etc…

Fins que va arrivar  el dia (21-5-2018 )vam anar a la casa de colònies ( a can Xalió). Quan vam arribar vam deixar les
motxilles  a un porxo, i vam esmorzar, després vam fer la presentació dels monitors (la Gemma,l’ Isma, o Ismael ,
el Dani, la Laura i la Gabi) Quan vam fer la presentació vam triar un nom per el grup  el nostre grup es deia
“Els catapowers and craks” després vam anar a les habitacions, i vam preparar el sac de dormir i tota la pesca…
després vam anar a les grades, vam fer temps lliure i vam dinar: llenties, hamburguesa amb patates i de prostre Plàtan.
Vam fer temps lliure i vam berenar: galetes Maria amb suc de taronja o de préssec i una mini barra de xocolata  , vam
fer tir amb arc, i de nou vam fer temps lliure, per ultim vam fer un joc d’ orientació . aviem d’anar per un bosc, hi havien
tres colors vermell, groc, i verd nosaltres vam anar per la ruta groga consistia en portar una brúixola  i unas senyals i ficar
unes formes a un paper, ficar graus i arribar al destí correcte . després vam sopar: crema de verdures, pizza i de postres
iogurt de maduixa. per ultim vam agafar les llanternes i vam fer un joc de nit de buscar objectes i de buscar els monitors,
i vam anar a dormir Bona nit!!!!

DIMARTS 22

El segon dia ens vam llevar i vam esmorzar, llet amb cereals i un croissant. Vam preparar-nos per anar a la fageda den
Jordà, i quan vam arribar a la fabrica ens van posar un vídeo de com treballaven.  Ens van deixar provar un iogurt de
plàtan , de llimona o una natilla,.
Després ens van ensenyar la fabrica i com es fan els iogurt i las melmelades quan vam acabar vam anar a un bosc  d
faig (la fageda) i vam veure una vespa Australiania pro va començar a ploure així que vam vam anar al xalió i vam dinar:
espirals amb tonyina, blat de moro, de segon carn arrebossada amb patates de bossa. Desprès vam anar al porxo
i mentre uns jugaven uns altres van anar a un museu, el museu era de volcans,  prehistòria i de esquelets. Quan vam
acabar del museu. Tots ens vam dutxar, quan vam acabar de dutxar nos vam fer temps lliure i vam berenar :suc de
préssec o de taronja i pa amb formatge.
Vam tornar a fer temps lliure i vam sopar : sopa de galets de segon  peix arrebossat i de postres iogurt ensucrat i
per ultim vam fer reptes ,mini disco super xula!!  i ens vam anar a dormir. adéu.

DIMECRES  23

Bon dia ens vem despertar i vem anar a esmorzar llet amb una torrada amb mantega o melmelada de pres ec o maduixa i
 a primera hora del matí vem fer hípica quan vam arribar ens van explicar coses dels cavalls, hi havien quatre cavalls
( la Pandora, la Fosca, la Llesta i en Tango) a la Laia li va tocar la Llesta i a l’Anna en Tango.
Quan vam acabar de muntar a cavall vam fer jocs cooperatius i guerra d’aigua, per ultim vam tornar a fer temps lliure
i ens vam acomiadar dels monitors i el autobús va vindre a buscar-nos i vam tornar al cole.

Les colònies ens van agradar molt sobretot els monitor i les activitats