dimarts, 5 de juny del 2018

Les colònies de l'Andrea i la Marta.

Viure entre volcans
Hola som la Marta i la Andrea, aquest dies vam estar  treballant sobre la Garrotxa i els seus volcans,mapes,relleus,clima,
comarques….
desprès d’unes setmanes per fi va arribar el  gran dia de marxar,
i ens vam acomiadar dels nostres pares.

1r-Dia  Quant vam arribar ens vam instal·lar a les habitacions, desprès els monitors es van presentar i ens van dir amb quin
monitor/a anàvem.
desprès vam fer joc lliure, i Los  sin nombre van parar taula per dinar. El meu grup era “Los Pros” i la nostre monitora es
deia Gabi.  Al acabar de dinar vam fer joc lliure,i quant vam acabar vam fer tir amb arc. Al cap duna estona vam fer
joc orientació,desprès teníem joc lliure i temps de dutxar nos, Los indecisos van parar taula, i vam anar a sopar.
Al acabar de sopar vam fer joc de nit, consisteix en: que cada monitor s’amaga i ens diu una pista per trobar els seus dos
objectes i així amb cada monitor.
I al final teníem que fer una historia,rap,teatre,ETC.
Al acabar vam anar a dormir.

2n-Dia
Ens vam aixecar, ens vam vestir i vam anar a fer joc lliure, los Pros el meu grup vam parar taula, i vam esmorzar,
desprès de esmorzar vam fer joc lliure. Fins que van vindre els monitors i va vindre el bus i vam anar a la Fageda
d’enjorda. Quan vam arribar el grup B el meu, vam començar per la fabrica de yogur i el grup A per al bosc  de
faigs primer ens van ficar un vídeo i quan va acabar ,ens van deixar triar un yogur de plàtan,de llimona o natilles.
Desprès vam anar a las vaques i per ultim la fabrica vam anar al bosc de faig tornant del bosc de faig ens va començar
a diluviar. I vam tornar a la casa de colònies, i no vam poder anar als volcans vam dinar macarrons i carn arrebossada
des pres joc lliure a las habitacions.  I vam anar al porxo i vam jugar a TU SI QUE VALÈS , que es un joc de talents.
Quan vam acabar vam anar al museu de el Xalió. Quan va acabar vam jugar, desprès vam sopar el sopar estava molt bo,
vam anar al porxo i vam fer jocs entre tres grups, al acabar vam fes discoteca  vam estar ballant tota la nit, va ser GENIAL !!!

3r-Dia
Ens vam llevar i vam fer joc lliure , i a les 9:00h esmorzar, al acabar de esmorzar vam fer les activitats que
ens quedaven  desprès de fer hípica vam dinar al cap duna estona ens tocava joc lliure. Fins que va arribar
el autobús els monitors es van acomiadar  vam pujar al autobús i tornem de Camí a l’escola.

Van ser unes colònies espectaculars ens ho vam passar GENIAL!!!