dijous, 7 de juny del 2018

Les colònies d'en Pep.

COLÒNIES
Al cole vam començar a estudiar volcans i els seus entorn ja que  al 21 de maig marxavem de colònies.

Vam anar a  la Garrotxa. Quan vam arribar vam  fer la xarada de las normes i els grups i el meu grup es deià
JAMALAJI  JAMALAJI (Aleix David Claudià Nil Lucia de la meva classe) i vam fer joc lliure.
Vam  dinar:llenties am hamburguesa i plàtan.  Després joc lliure i vam fer: orientació  i hípica. Vam fer joc lliure
i mentres també ens podíem dutxar . Jo  Vaig Fer-ho i desprès vam sopar crema de verdures i pizza. Per acabar vam fer
 joc de nit. A les habitacions vam parlar, i bona nit, encara que nosaltres no vam fer-ho fins la 1:30.

DIA2 Ens vam llavar,  vam prepar la motxilla, i vam esmorzar cacaolat amb cereals  i cruissans am sucre, lestona lliure i
al autobus a la fageda.
A la fageda,    vam provar un iougurt  i ens van ficar un video de la Fageda i la visita tot seguit vam anar a la Fageda  d’en
Jorda i ens va ploure.
Vam anar a la casa de colònies i vam dinar pasta,  amb tall arrebossat, i vam anar a las habitacions i al porxu.   Despres de
que deixes de ploura vam anar al museu del, xalio (ens van ensenyar a fer foc amb pedres).
L’altre grup mentras  feia la visita ens vam pintar la cara fins que van arrivar  i vam, fer joc lliure i ens vam fica a juga a
futbol, i ans vam anar a la dutxa que  era obligatori i vam tornar a la pista i vam sopar:sopa i peix i vam fe tu si que bales
i la disco i al llit.
DIA3:  vam llevar-nos   i esmorzar i fe las ectivitats(jocs amb grups i tir   amb arc i la foto de grup i joc lliure i dinar: arros a
la cubana am botifarra i gelats.  Joc lliure i al autocar i ens van fica cars.

FI valorasio  parsonal mol xulu