dijous, 7 de juny del 2018

Les colònies de l'Héctor.

3 setmanes abans d’anar de colònies vam investigar sobre: el clima,les comarques  mapes polítics i físics.
També vam veure un vídeo de quéquícom qué ens explicava coses sobre els volcans de la garrotxa.

DIA 1

Ja ha arribat el gran dia!!! tots emocionats vam pujar al autobús, per arribar a la casa de colònies que estava
en pla de l’estany, vam tindre qué passar per: Selva,Gironès  i Maresma.
El viatge va durar 1:30h Peró per ami es va fer bastant curt. quan vam arribar el primer que vam fer va ser
presentar-nos, els monitors ens van ensenyar la casa de colònies  que estava bastant bé.
Quan van acabar de ensenyar-nos la casa ens van dir els grups i el meu grup es dellà LOS PROS que las
persones eran:el Max, Ian, Caterina, Pol, Roger B, Elia , Andrea , Artur Marcel i jo. Desprès vam esmorzar,
quan vam acabar ens vam situar en la habitació.
El meu grup li tocava fer tir amb arc Peró jo era molt dolent i el meu record era el color blau , desprès vam
fer orientació per el bosc que ens vam tindre que junta 2 grups el CRAKS i LOS PROS   i hi havien 3 rutes la
vermella  la verda i la groga teniam que fer grups de 4 Peró el meu grup era de 3 persones perquè no cedaven
mes persones, el meu grup era: el Yago el Pablo i jo que vam escollir la ruta verda.
Quan vam acabar vam fer joc lliure fins qué va arribar l’hora de dinar qué el menjar era: de 1r llenties qué no
amb van agradar molt de 2n va tocar hamburgueses de vedella qué estava bonisimm!!! i de postre va tocar
plàtan.
Desprès vam fer joc lliure i teniam fins les 8:30h per anar a dutxar-nos. Quan va acabar l’hora de joc lliure
vam sopar: Aigua amb verdures, pizza i iogurt de la fageda que estava molt bo. Desprès vam fer joc de nit
que trataba de buscar objectes i el primer grup que acabi guanya i el nostre grup va quedar 2n .
quan ja eran les 10:30 i ens vam anar a dormir.

DIA 2
La nostre habitació es va aixecar a les 7:30 aproximadament i vam començar a parlar fins que les profesoras
van dir que ens vestesim. Ens vam vestir i quan totes les habitacions es van vestir ens vam anar a esmorzar,
 el menjar va ser:llet, cereals suc de pinya i de presec.
Era l’hora d’anar a la fageda i als volcans Peró de mentres que venia el autobús vam fer joc lliure. Quan ja va
arribar el autobús tots vam pujar, 4t B anava a un autobús sols mentres que 4t A i 4t C anaven a un autobús
junts.
El cel estava una mica enubulat Peró no plovia, quan ja vam arribar a la fageda tots vam baixar vam anar a la
fabrica i va començar la excursió. Primer de tot ens van enviar a una sala en la que ens van deixar escollir 3
iogurts de la fageda els iogurts eran de: crema, de llimona i de plàtan.
Desprès ens van posar un vídeo de la fageda que ens explicava com feien els:iogurts, melmelades…
quan va acabar el vídeo i ens vam menjar el iogurts va començar la visita primer vam anar a veure les vacàs
embarcades desprès les vacàs de p3, p4 i p5 les vam tocar una mica i quan ens vam canca vam anar a veure
les vacàs qué donaven llet.
Desprès vam anar a veure: com embolicaven els iogurts com els feien… quan va acabar la visita va començar
a ploure, tots corren vam pujar al autobús i com plovia no vam poder anar als volcans  i vam tornar a la casa
de colònies, quan vam arribar vam dinar el pícnic de la excursió que el menjar era: enciam de pasta que
estava molt bona pollastre arrebossat que amb va agradar bastant i poma.
Encare estava plovent i mentres 4tA visitava el museu de el xailo 4tC i 4tB feien activitats al porxo.
Quant 4tA va tornar 4tC i 4tB vam visitar el museu  que ens explicaven coses sobre els volcans que era molt
interessant.
Desprès vam anar tots els grups al porxo i vam fer com unes probes de ballar, posar etc...que va ser molt
divertit, per fi va parar de ploure i vam poder sortir a fora per fer joc lliure i com sempre teníem fins les
8:30 per duxarnos quan va passar la hora de joc lliure vam dinar i quan tots vam acabar vam anar al porxo i
vam fer discoteca que em  va agradar moltisiiiim i m’ho vaix passar molt bé, fins que va arribar les 10:30 i
tots vem anar a dormir.

DIA 3
Ja arribat el ultim dia i la meva habitació s’ha llevat a les 7:30 aproximadament vam començar a parlar
(com tots els dies)ens vam vestir i vam fer la motxilla , desprès vam deixar les motxilles al porxo i vam
esmorzar. Desprès vam fer una mica de joc lliure i quan vam acabar ens va tocar fer jocs cooperatius
mentres que un altre grup feia hípica i els jocs cooperatius amb va agradar molt.
Quan el altre grup va tornar de hípica ens va tocar a nosaltres ferla i jo estava bastant nerviós, ens vam
anar cap als cavalls quan vam arribar ens van ensenyar  com manejar un cavall i desprès de esperar a unes
quantes persones amb va tocar a mi i m’ho vaix passar molt bé desprès vam fer joc lliure mentres venia el
autobús i quan va vindre ens vam acomiadar i després. 4tA i 4tC van pujar a un autobús junts Peró 4t B
anava a un autobús sols.
De Camí a l’escola ens va posar cars 3 que es una peli,
i el Camí se'm va fer mes curt que el de tornada.I  m’ho vaix passar molt bé.